Klacht melden

U bent als cliënt niet tevreden of heeft u een klacht over de geleverde diensten van Thuiszorg de Ster, dan kunt u de volgende stappen nemen om dit kenbaar te maken.

  1. Thuiszorg de Ster heeft haar klachtenregeling en -bemiddeling ondergebracht bij
    Quasir.
  2. Via onderstaande contactgegevens kunt u in contact komen met Quasir en uw klacht
    kenbaar maken. Een klachtenfunctionaris van Quasir zal binnen 48 uur contact met u
    opnemen.
  3. De klachtenfunctionaris van Quasir zal u vervolgens adviseren/helpen bij het oplossen van
    uw klacht.
    Contactgegevens Quasir:
     post: Quasir, Klachtenfunctionaris abonnementen, Postbus 1021, 7940 KA Meppel.
     e-mail: bemiddeling@quasir.nl t.a.v. Klachtenbemiddeling
     telefonisch: 06-48445538
     Meer informatie over Quasir te vinden via www.quasir.nl